Documente Finantare Leasing
Documente Necesare
PFA (Persoane Fizice Autorizate):
- Cerere pentru finantare (formular standard) si fisa sintetica – ambele in orginal si semnate de solicitant;
- Copie dupa actul de identitate al solicitantului si/sau girantului;
- Copii dupa acte juridice de infiintare: certificat de inregistrare, certificat de inregistrare fiscala si cod fiscal – stampilate si valabile pe ultimele 3 luni;
- Autorizatie de practicare a meseriei si/sau pentru realizarea de activitati independente;
- Declaratie de venituri inregistrata si avizata de Administratia Financiara;
- Copie dupa declaratia de venit anticipat sau estimat pentru PFA pe anul in curs;
- Copie dupa declaratia finala de venit totala pentru anul anterior;
- Registrul de plati si registrul jurnalului de incasari;
- Semnatura – specimenul de semnatura al persoanei responsabile pentru semnarea contractului de leasing, dovedita prin specimenul de semnatura in banca sau in fata oricarui notar public sau avocat;
- Acordul consultarii bazei de date a Centralei Riscurilor Bancare.
PJ (Persoane Juridice) :
- Cerere de finantare si fisa sintetica – semnate si in original;
- Copie si originalul pentru cartea de identitate a reprezentatului legal al firmei si pentru cartea de identitate a persoanei imputernicite sa semneze contractul pentru leasing;
- Ultimele doua bilanturi anuale disponibile si vizate de ANAF cu toate anexele si balantele sintetice aferente prevazute de lege;
- Ultima balanta sintetica lunara disponibila pe anul in cursul cererii de finantare;
- Certificat de la inregistrare de la Oficiul National al Registrului Comertului;
- Certificatul de inregistrare in scopuri de TVA;
- Actul Constutiv la zi si Statutul si Contractul societatii;
- Decizia consiliului de administrare;
- Hotararea Adunarii Generale a Asociatilor in privinta deciziei imputernicirii persoanei desemnate sa semneze contract sau contractele de leasing;
- Specimen de semnatura al persoanei sau persoanelor desemnate si imputernicite sa semneze decizia Consiliului Administrativ si Hotararea AGA si contractul de leasing
- Ultima balanta sintetica lunara, diponibila pe anul in curs
- Certificat de inregistrare la Registrul Comertului
- Certificar de inregistrare in scopuri de TVA
- Statutul si Contractul sau Actul Constitutiv la zi
- Decizia consiliului de administrare/ Hotararea AGA cu privire la achizitia in sistem leasing a bunului / bunurilor si daca este cazul imputernicirea persoanei care semneaza contractul / contractele de leasing;
- Specimen de semnatura a persoanei care semneaza contractul de leasing si a persoanei / persoanelor care au semnat decizia Consiliului Administrativ / Hotararea AGA – semnatura dovedita prin specimenul de semnatura legalizat in banca sau in fata oricarui notar public sau avocat.